Promjene su bolne. Rast je bolan. Ipak, ništa nije toliko bolno kao zapeti negdje gdje ne pripadamo

Vjerujemo da svaka odrasla osoba ima kapacitet misliti i odlučivati za sebe.

Vjerujemo da je briga o mentalnom zdravlju jednako bitna kao i briga o fizičkom zdravlju.

Vjerujemo da ne postoje premale promjene – svaki korak u pozitivnom smjeru nas vodi bliže osobi kakva želimo biti. 

I upravo zato vjerujemo i u tebe. 

Dubravka Pešorda, mag. psych.
CTA psihoterapeut

 

Svi znamo da svaki čovjek ima svoju priču.

Ono što mnogi ne znaju je da svoju priču možemo pisati sami, na način koji želimo.

Oduvijek su me zanimale priče o ljudskim životima – što ljudi vole, što mrze, o čemu sanjaju, čega se boje, što rade, a što bi zapravo željeli.

Želeći čuti što više o ljudima i njihovim pričama, upisala sam i završila studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te studij psihoterapijskog pravca transakcijske analize, prvo u Centru Budi svoj, a zatim na Metanoia institutu u Londonu. Tri godine sam volontirala kao savjetovatelj na linijama Hrabrog telefona te godinu dana kao voditeljica psihološkog savjetovališta u Domu za starije i nemoćne Maksimir. 

Završila sam i edukaciju Terapija igrom – vještine i intervencije u radu s djecom te DONA edukaciju za porođajnu doulu, kao i velik broj kraćih edukacija usmjerenih na specifične teme. 

Kroz sva ta iskustva osvijestila sam još jednu veliku moć – moć promjene. Shvatila sam da uz podršku i prava pitanja svatko može odvesti svoju priču u drugom smjeru i zbog toga se nepovratno zaljubila u psihoterapiju.

Zašto Centar Madrugada?

Centar Madrugada je mjesto kakvo je meni falilo u danima životnih kriza. Madrugada na portugalskom znači uvijek je najmračnije prije svitanja i smatram to fantastičnom metaforom za ono što želim stvoriti – mjesto na kojem možeš naći inspiraciju, sigurnost i bezuvjetno razumijevanje i podršku. Mjesto u kojem postoji netko tko želi čuti tvoju životnu priču i zajedno s tobom napisati njen nastavak. Čak i onda kad ti je u životu najmračnije. Da bih to ostvarila, provodim individualne psihoterapije i različita predavanja i radionice.

Iako događaji i osjećaji koji te dovode na psihoterapiju uglavnom nisu ugodni, iskreno se veselim susretu s tobom i slušanju tvoje priče.

Josipa Piuk, mag. psych.

Vjerujem u to da bismo razumjeli djecu, moramo govoriti jezikom koji oni znaju – igrom.

Također vjerujem i da počnemo stariti tek onda kad se prestanemo igrati. 

Zbog toga sam se odlučila kroz svoj profesionalni put posvetiti radu s djecom i roditeljima – i to najviše kroz igru. 

Da bih to postigla, završila sam studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zadru, tijekom kojeg sam se kroz volonterski rad posebno usmjeravala radu s djecom i roditeljima kroz provođenje radionica, izradu edukativnih materijala i znanstveni rad. 

Nakon studija sam godinama radila u osnovnim i srednjim školama diljem Splitsko-dalmatinske županije, provodeći psihodijagnostiku djece, savjetovanje učenika i roditelja o različitim temama, psihoedukativne radionice i roditeljske sastanke. 

Nakon završetka edukacije Terapija igrom – vještine i intervencije stječem naziv praktičara terapije igrom te se više posvećujem individualnom radu s djecom sa socio-emocionalnim problemima. Trenutno sam uključena u naprednu edukaciji iz psihoterapijskog pravca transakcijske analize.

Mirna Bašić - Šiško, mag. psych.

Vjerujem da je što ranija intervencija ključ prevencije različitih psihičkih teškoća – a da bismo ju mogli provoditi, moramo na vrijeme saznati što se događa. Upravo zato svoj fokus stavljam na psihodijagnostiku i savjetovanje mladih i odraslih.

Završila sam diplomski studij psihologije s dodatnim nastavničkim modulom u Zadru, za vrijeme kojeg sam volontirala u provedbi raznih projekata usmjerenih na mentalno zdravlje i osobni razvoj mladih te u pružanju emocionalne i pravne podrške žrtvama i svjedocima kaznenih djela i prekršaja pri Županijskom sudu u Zadru.

Volontirala sam i u Nogometnom klubu Solin, gdje sam radila sa svim uzrastima djece, njihovim roditeljima i trenerima, upoznajući se s motivacijom i koristi, ali i pritiscima i razočaranjima koje sport može donijeti.

Budući da nam kvalitetna procjena dječjeg razvoja usmjerava na što se fokusirati u tretmanu, završila sam edukaciju ,,Odabrana poglavlja iz psihopatologije 1”, “Razvojna procjena djece 0-6 godina”, kao i edukacije za različite psihodijagnostičke instrumente (WISC-IV, ADOS-II, PAI, Wartegg test crteža).

Želeći pružati kvalitetnu podršku mladima i odraslima, educirala sam se iz različitih psihoterapijskih pristupa – završila sam uvodnu edukaciju iz transakcijske analize TA101, edukaciju iz terapije igrom te sam trenutno uključena u edukaciju iz bihevioralno-kognitivnih terapija.

Marija Jozić, mag. psych.

Vjerujem da svi dođemo u period kad nam treba podrška i razumijevanje – i da su neki periodi života osjetljiviji od drugih. 

Vjerujem i da se najosjetljiviji periodi vežu za velike životne promjene – polazak u školu, početak i završetak studija, dobivanje prvog djeteta, ali i selidbe, gubitke bliskih osoba, razvode i još mnogo toga. 

Da bih vam mogla pružiti podršku u takvim periodima, završila sam studij psihologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, tijekom kojeg sam volontirala na brojnim projektima usmjerenima očuvanju mentalnog zdravlja. Volontirala sam na savjetodavnoj liniji Hrabrog telefona, kao e-savjetovatelj u udruzi kako si? i na projektima podrške djeci u tugovanju.

Osim edukacija za specifične volonterske projekte, završila sam uvodnu edukaciju iz transakcijske analize TA101, edukaciju iz terapije igrom, edukacije iz područja rada s neplodnosti te sam trenutno uključena u edukaciju iz bihevioralno-kognitivnih terapija. 

Katarina Andrijašević, mag. psych.

Vjerujem da je adolescencija vrijeme u kojem naše emocije kaskaju za fizičkim razvojem – i da u takvim velikim promjenama sve doživljavamo intenzivnije.

Često nam u tom razdoblju treba dodatna podrška i dodatni odgovori na razna pitanja o sebi – i tu sam da ih pružim, u obliku psihološkog savjetovanja i/ili psihološke procjene.

Završila sam diplomski studij psihologije u Zagrebu, za vrijeme kojeg sam volontirala u organizaciji i provedbi raznih projekata usmjerenih na socio-emocionalni i kognitivni razvoj djece te na podršku i edukaciju posvojitelja. Također sam se bavila provedbom testova i savjetovanja za potrebe profesionalne orijentacije studenata završne godine studija medicine.

Nakon studija, bavila sam se savjetovanjem i psihološkom podrškom osobama s intelektualnim oštećenjima u Centru Juraj Bonači. Radila sam i na projektu rane intervencije, pružajući psihosocijalnu podršku te intervencijski i savjetodavni rad s djecom od 0-8 godina u riziku za razvojna odstupanja, te njihovim skrbnicima.

Educirana sam u radu s asocijativnim karatama, terapiji igrom (i za djecu s teškoćama u razvoju), provođenju neurofeedback terapije, razvojne procjene djece te u primjeni različitih psihodijagnostičkih instrumenata, među kojima je i ADOS-II. Trenutno sam uključena u naprednu edukaciju iz transakcijske analize – smjer psihoterapija, usmjerene na rad s djecom, mladima i obiteljima. 

Lucija Vojnović, mag. psych.

Zaintrigirana raznolikošću ljudskih iskustava i načina na kojima se s njima nosimo, upisala sam i završila studij psihologije pri Sveučilištu u Zadru.

Smatram da je traženje pomoći u nesigurnim trenucima, najhrabriji korak koji možemo poduzeti. Istina je da svačiji životni put nosi prepreke, no razlikujemo se kako odgovaramo na njih i koje iskre nas na tom putu pokreću.

Znanstvene spoznaje i iskustvo kontinuirano pokazuju važnost percepcije pojedinca u suočavanju sa svakodnevicom, stoga je ulaganje u sebe moćno sredstvo kojim gradimo adekvatnije reakcije u budućnosti.

U svom dosadašnjem radu, imala sam brojne prilike raditi s djecom koja su doživjela kompleksne obiteljske situacije i traume. Ako djetetu u razvoju pružimo sigurno okruženje za procesuiranje različitih pozitivnih i negativnih iskustava, vjerujem da stvaramo dobre temelje za razvoj stabilne i samopouzdane odrasle osobe.

Stoga, moja je misija u radu s djecom kroz igru i razgovor pružiti podržavajući prostor te pomoći roditeljima u svakodnevnoj primjeni psihologijskih znanja u odgoju.

Kako bih to postigla, kontinuirano se dodatno educiram. Edukantica sam kognitivno – bihevioralnog psihoterapijskog pravca, uz to sam završila Gestalt terapiju igrom, osnovnu edukaciju iz terapije prihvaćanjem i posvećenošću te različite kraća usavršavanja na temu rada s djecom i mladima.

Zainteresirani ste za rad s nekim od naših savjetovatelja? Ostavite nam svoje podatke klikom na gumb “Zainteresiran/a sam!” i javit ćemo vam se povratno u što skorijem roku!