Uvjeti korištenja
Termini
Edukativni program definira sve programe za edukaciju koji se odvijaju u sklopu tvrtke Centar Madrugada d.o.o.
Programi se mogu odvijati uživo ili online, oboje u realnom vremenu.
Podaci o tvrtci su:
Centar Madrugada d.o.o.
Vukovarska 166
21000 Split
OIB: 69334242602
e-mail: info@centarmadrugada.hr
Kupcem se smatra osobom koja izvršava uplatu za edukativni program.
Korisnikom se smatra osoba koja će koristiti edukativni program
Kupnja edukacija i plaćanje
Kupnja edukativnog programa se izvršava isključivo putem web-stranice www.centarmadrugada.hr. Kupnju je moguće napraviti bez kreiranog računa na stranici Tvrtke.
Plaćanje je moguće na tri načina:
- općom uplatnicom
- kreditnim i debitnim karticama (VISA, MasterCard, Maestro, American Express) koristeći Monri WSPay sustav
- sustavima Google Pay, KeksPay i Aircash posredstvom Monri WSPay sustava
U slučaju plaćanja općom uplatnicom, kupac će po završetku narudžbe na svoju e-mail adresu zaprimiti račun sa svim potrebnim podacima za uplatu. Po primitku uplate na račun Tvrtke će se korisniku rezervirati mjesto na željenom edukativnom programu.
Za plaćanje kreditnim i debitnim karticama koristi se Monri WSPay sustav. Kupcu će odmah po uspješnom plaćanju biti rezervirano mjesto na željenom programu. Isto vrijedi i za plaćanja putem sustava Google Pay, KeksPay i Aircash.
Cijene koje su prikazane za pojedini edukativni program su konačne, ne postoji niti jedna stavka (dostava, manipulativni troškovi i sl.) koja će dodatno utjecati na promjenu cijene. Budući da su edukativni programi elektroničke prirode, za njih ne postoje troškovi dostave.
Korisnicima kojima je rezervirano mjesto na edukativnom programu će biti poslan link za pristup edukativnom programu najkasnije 24 sata prije početka programa.
Reklamacije i jednostrani raskid ugovora
Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga, ali najkasnije 7 dana prije početka održavanja edukativnog programa na koji se korisnik prijavio i rezervirao mjesto. Rok za jednostrani raskid Ugovora počinje teći od dana sklapanja Ugovora.
Korisnik može elektronički ispuniti i poslati Obrazac u slučaju čega će mu Tvrtka bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom na adresu s koje je Obrazac inicijalno poslan.
Kako bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, dužan je obavijestiti Tvrtku o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na adresu Vukovarska 166, 21000 Split) ili putem elektroničke pošte (na adresu info@centarmadrugada.hr).
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca će tvrtka izvršiti u roku od 5 radnih dana od dana primitka raskida Ugovora. U taj rok ne ulazi vrijeme potrebno da banka izvrši prijenos novca.
Ne postoji odgovornost korisnika i kupca za umanjenje vrijednosti budući da Tvrtka radi prodaju edukativnog programa čija se vrijednost ne može umanjiti.
U slučaju spriječenosti prisustvovanja edukativnom programu u terminu koje je Korisnik odabrao, Korisnik je obvezan javiti se Tvrtki bez odgode i dogovoriti se o mogućim rješenjima. Ukoliko je do početka edukativnog programa u realnom vremenu preostalo manje od 7 dana, Tvrtka zadržava pravo da ne izvrši povrat sredstava. Ukoliko je do početka edukativnog programa preostalo više od 7 dana, Tvrtka će ponuditi Korisniku povrat novca ili kupon za sudjelovanje na nekom od sljedećih termina istog edukativnog programa.
Sigurnost podataka
Podatke koje Kupac ostavlja prilikom kupnje, Tvrtka će koristiti za obradu same kupovine, slanje transakcijskih e-mailova obavijesti te osnovnu analitiku ponašanja kupaca.
Centar Madrugada d.o.o. koristi Monri WSPay za online plaćanja.
Monri WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. Monri WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji Monri WSPay ima. Monri WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Podatke Kupca i korisnika ostavljene prilikom kupnje i registracije, Tvrtka će proslijediti službenim institucijama Hrvatske prema zakonskim obvezama te partnerima zaduženima za obradu pojedinih dijelova podataka.
Izjava o sigurnosti
Centar Madrugada d.o.o. obvezuje se pružiti zaštitu osobnim podacima kupaca i korisnika, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje vlastitih obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Sve osobe povezane s Tvrtkom te poslovni partneri Tvrtke odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Voditelj obrade podataka
Voditelj obrade podataka koje unesete ili koji se prikupljaju automatski na ovim stranicama je Centar Madrugada d.o.o., Vukovarska 166, 21000 Split, e-mail adresa za kontakt: info@centarmadrugada.hr.
Za sva pitanja oko obrade podataka i izjave o privatnosti slobodno se obratite na elektroničku ili fizičku adresu navedenu iznad.
Što su osobni podaci?
Kao osobni podatak smatra se svaki podatak (ili njihova kombinacija) pomoću kojeg je moguće utvrditi identitet neke osobe, izravno ili neizravno. Anonimni podaci nisu pokriveni ovom Izjavom s obzirom na to da ih nije moguće povezati s točno određenom osobom.
Aktivnosti prikupljanja osobnih podataka
Osobni podaci prikupljaju se iz više razloga. Neki od njih, ali ne samo oni, su: pružanje bolje kvalitete usluge, omogućavanje plaćanja putem web stranica, odgovaranje na korisničke upite ili za marketinške aktivnosti. O razlozima prikupljanja određenih podataka, korisnik će biti obaviješten na mjestima prikupljanja prilikom prikupljanja te u drugim slučajevima propisanim zakonom.
Načini prikupljanja podataka
Osobne podatke, osim onih nužno potrebnih u kolačićima ne prikupljamo bez znanja korisnika. Korisnik svakako treba imati na umu kako će pristup određenim uslugama biti ograničen bez davanja određenih traženih podataka.
Tijekom izravnog kontaktiranja
U slučaju da se korisnik obrati Tvrtki putem e-maila, telefona ili kontakt formi dostupnih na mrežnim stranicama, Tvrtka će koristiti samo one podatke koji su dani svojevoljno te u svrhu komunikacije i pružanja odgovarajućih informacija na postavljeni upit. Upiti postavljeni putem e-mail ili kontakt forme, bit će uskladišteni u odgovarajućim sustavima u svrhu pružanja dodatne pomoći te poboljšanja korisničkog iskustva.
Tijekom kupovine
Vaše podatke Tvrtka će obrađivati u svrhu obrade narudžbe, naplate, izdavanja računa te slanja informacija vezanih za korištenje samog proizvoda. U slučaju plaćanja putem servisa Monri WSPay , korisnički podaci bit će dijeljeni sa servisom u svrhu obrade naplate.
Ime i prezime, adresa te OIB (za pravne osobe) potrebni su za izdavanje računa.
Tijekom registracije
Za registraciju za sudjelovanje u edukativnim programima, koristit ćemo samo podatke nužne za razlikovanje pojedinačnih korisnika, sprječavanje prevara te utvrđivanje identiteta osobe kao i za olakšavanje komunikacije s korisnikom.
Podaci koji se koriste
Podatke korisnika Tvrtka će obrađivati na različite načine, ali isključivo u svrhe navedene u ovom dokumentu. U nastavku teksta slijedi popis podataka te svrha korištenja istih.
- Ime i prezime – verifikacija korisnika, izdavanje računa, marketinške poruke, transakcijske poruke
- Adresa (ulica, grad, županija, država, poštanski broj) – verifikacija korisnika, izdavanje računa, marketinške poruke
- E-mail – transakcijske potvrde, utvrđivanje identiteta, marketinške poruke, direktna komunikacija s korisnikom
- Kolačići – unaprjeđenje korisničkog iskustva, analitika (vidjeti Izjavu o kolačićima)
Svrha korištenja podataka
Obradu podataka koji se tiču plaćanja i narudžbe (ime i prezime, adresa, podaci kreditnih kartica, e-mail) obrađujemo na osnovi izvršavanja ugovorne obveze.
Daljnja komunikacija putem e-maila s postojećim korisnicima vrši se na temelju legitimnog interesa ili privole. Marketing i slanje promotivnih materijala novim korisnicima vrši se isključivo na temelju privole dobivene tijekom kupnje edukativnog programa, registracije za edukativni program ili prilikom registracije za primanje marketinških poruka.
U slučaju zaprimanja direktnog upita od strane korisnika, podaci u tu svrhu bit će korišteni na temelju izvršavanja ugovorne obveze (radnje koje prethode sklapanju ugovora).
Korištenje kolačića
Mrežne stranice Tvrtke koriste kolačiće. Kolačić je mala datoteka koja traži dopuštenje za instalaciju na hardver korisnikovog računala. U slučaju pristanka, datoteka se instalira i kolačić pomaže prilikom analiziranja prometa internetom te javlja vlasniku u slučaju posjete stranice. Kolačići omogućuju reakciju web aplikacija na pojedinog korisnika. Web aplikacije mogu prilagoditi svoje rad potrebama korisnika i njihovim interesima prikupljajući podatke o korisnikovim afinitetima.
Tvrtka koristi kolačiće koji prate količinu prometa kako bi identificirao koje se stranice koriste. To pomaže pri analizi podataka o prometu na web stranicama te poboljšanju istih kako bi bile prilagođene stvarnim potrebama korisnika. Podaci se koriste isključivo za statističke analize te se potom uklanjaju iz sustava.
Kolačići ni na koji način ne osiguravaju vlasniku pristup računalu ili bilo kakvim dodatnim podacima koje niste pristali podijeliti. Kolačiće možete prihvatiti ili odbiti. Odbijanje kolačića može umanjiti kvalitetu korisničkog iskustva te onemogućiti pristup određenom sadržaju. Većina web preglednika automatski prihvaća kolačiće, ali obično je moguće, ako to korisnik želi, namjestiti postavke preglednika kako bi onemogućio instalaciju istih.
Pohrana i zaštita podataka
Podatke za koje ne postoji pravna osnova čuvanja Tvrtka redovito briše. Podaci se čuvaju na neograničeno vrijeme kada za to postoji osnova, privola ili najkraće koliko je to zakonom propisano (npr. računi). Korisnik u svakom trenutku može povući privolu za obradu podataka, nakon čega je Tvrtka dužna ukloniti podatke koje nije zakonom obvezna čuvati.
Podatke dane prilikom komunikacije korisnika s Tvrtkom, Tvrtka će ukloniti u razumnom roku nakon završetka komunikacije u slučaju da ne postoji privola za njihovu obradu ili ne postoji druga pravna osnova za čuvanje iste.
Tijekom obrade podataka koristimo sigurne protokole za slanje podatka, isto vrijedi i za podatke o plaćanju.
Podaci se pohranjuju i obrađuju na poslužiteljima unutar Europske unije – kada god za to postoji mogućnost. U drugim slučajevima, podaci se za potrebe obrade šalju na servere izvan EU.
Treće strane
Tvrtka će vaše podatke dijeliti s partnerima, pružateljima usluge online plaćanja, računovodstvenim servisima, konzultantima i ostalim stručnjacima. Podaci će biti podijeljeni samo s onim trećim stranama koje mogu jamčiti standard zaštite osobnih podataka jednak onom koji osigurava Tvrtka te s trećim stranama s kojima postoji zakonska obveza dijeljenja.
Treće strane ne smiju koristiti podatke podijeljene s njima u svrhe marketinških aktivnosti.
Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Sukladno čl. 10. st. 2. Zakon o zaštiti potrošača (NN, br. 41/14), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu Tvrtke, odnosno putem elektroničke pošte na ranije navedenu adresu. Odgovor na korisničke prigovore Tvrtka će dostaviti u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Poveznica na EU platformu za online rješavanje sporova se nalazi na ovom linku.